شعر شب یلدا

شعر شب یلدا

 


در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست

کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام

مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام

در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام

در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق

فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام

فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل

وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام

خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود

من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام./

بسته آموزشی توربین های گازی (gas turbin)


هدف از تهیه محصول :

هدف از ساخت این نرم‌افزار، آموزش توربین‌های گازی به پرسنل فعال در واحدهای مختلف پتروشیمی و در سطح آشنایی با تجهیزات می‌باشد. همچنین این نرم‌افزار می‌تواند مورد توجه فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی و شاغلین كه در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی مشغول به كار هستند، قرار گیرد.

بسته آموزشی  توربین های گازی (gas turbin)

محتوا :

صنایع مختلف به جهت تامین نیازهای بشر امروزی منابع بسیار زیادی از انرژی را مورد استفاده قرار می‌دهند. در این میان انرژی الكتریكی و مكانیكی انواعی از انرژی هستند كه به لحاظ كاربرد گستره‌ای كه دارند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. توربین‌ها تجهیزاتی هستند كه به منظور تولید انرژی‌های مذكور از دیگر منابع انرژی مانند سوخت‌های فسیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انرژی مكانیكی تولید شده در توربین‌ها معمولاً به صورت دورانی می‌باشد و لذا در صنعت برای چرخاندن دستگاههای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال توربین‌های بادی و آبی معمولاً برای چرخاندن ژنراتور و تولید برق در نیروگاههای بادی و آبی استفاده می‌شوند. توربین‌های گازی در صنایع هواپیمایی به عنوان موتور محرك، در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان محرك ژنراتور،كمپرسور و پمپ؛ و در نیروگاههای حرارتی به عنوان محرك ژنراتور استفاده می‌شوند. توربین بخار نیز در ابعاد مختلف و در بسیاری از صنایع به عنوان محرك ژنراتور، كمپرسور، پمپ و ... استفاده می‌شود.
در یك توربین‌گازی ابتدا هوا در بخشی به نام كمپرسور فشرده می‌شود تا وارد محفظه احتراق گردد.

در محفظه احتراق با سوزاندن سوخت فسیلی، هوای فشرده تزریقی گرم ‌می‌شود و تولید سیال با انرژی جنبشی بالا می‌نماید. این سیال به سمت پره‌های توربین هدایت می‌شود تا به كمك آن كار مكانیكی تولید نماید. كار تولید شده صرف چرخاندن كمپرسور هوا و دستگاههای دیگر مانند ژنراتور می‌گردد.

به طور كلی می‌توان گفت كه یك توربین گازی دارای سه بخش اصلی كمپرسور، محفظه احتراق و توربین می‌باشد كه در ادامه به توضیحات بیشتری در این خصوص پرداخته می‌شود:

1-ورودی هوا یا Air Intake
هوای مورد نیاز جهت توربین گاز می‌بایست کاملاً تمیز بوده و از ذرات معلق در فضای اطراف خود پاک باشد. در محیط، معمولاًً ذرات معلق زیادی وجود دارد که به نسبت ارتفاع از سطح زمین قطر آنها کمتر می‌شود. وجود این ذرات در مسیر عبور خود از توربین گاز مشکلات زیادی را برای کارکرد دستگاه بوجود می آورند. از این‌رو ، تمامی توربین های گاز مجهز به سامانه های فیلتر متعددی جهت تمیز کردن این هوای ورودی هستند که به مجموعه آنها Air Intake گفته می شود.

در این سامانه‌ها چند ردیف فیلترهای مختلف جهت جلوگیری از ورود قطعات بزرگ تا کوچک وجود دارد كه بطور كلی شامل سه ردیف می‌باشند:
1-ردیف اول؛ فیلترهای توری با مش بزرگ
2- ردیف دوم؛ فیلترهای فلزی
3- ردیف سوم؛ فیلترهای اصلی كه عمدتاً كاغذی یا پارچه‌ای هستند

در بعضی از توربین‌ها به منظور پاك‌كردن فیلترهای ردیف دوم از Pulse Filter Fan ها استفاده می‌گردد كه با اعمال ضربه‌هایی به این فیلترها سبب می‌گردند تا سطوح فیلترها پاك شوند.
همچنین در ورودی هوا سیستم‌های مختلفی وجود دارند كه از آن میان می‌توان به سیستم‌های Fog و Anti Icing نام برد.

2- كمپرسور
با توجه به وظیفه اصلی یک توربین گاز که عبارت است از تبدیل انرژی نهفته در سوختهای فسیلی به انرژی مکانیکی و کار، به منظور فراهم نمودن شرایط ایده‌ال برای واکنش‌های احتراق و ترکیب کامل اکسیژن با سوخت، اطاق احتراق، نیاز به حجم زیادی از هوای فشرده دارد، که این هوا توسط یک کمپرسور تامین می‌گردد.

کمپرسورهای مورد استفاده در توربین گاز هوا را از اتمسفر مکیده و فشار آن را تا چندین برابر فشار اتمسفر بالا می برند. دو نوع متداول از کمپرسورها، برای فشرده‌سازی هوا در توربینها استفاده می‌شوند كه عبارتند از كمپرسورهای سانتریوفوژ و جریان محوری كه تفاوت ظاهری این دو نوع، مربوط به جهت جریان هوای عبوری از درون آنها می‌باشد. در کمپرسور سانتریفوژ، جهت حرکت هوا عمود بر امتداد ورود هوا و در کمپرسورهای جریان محوری، این جریان موازی جریان‌های ورودی می‌باشد.

الف- کمپرسور سانتریفوژ
در این نوع کمپرسورها، هوا از مرکز پروانه یا چشم آن، به درون کشیده می‌شود و پروانه، هوا را به اطراف پرتاب می‌کند.

بخشهای اساسی این نوع کمپرسورها شامل چشمه ورودی، پروانه، دیفیوزر و مجرای خروج می‌باشد.

به طور کلی در اینگونه کمپرسورها، هوا از میان پروانه عبور کرده و بوسیله چرخش سریع پره‌های پروانه، سرعت، فشار و بهعبارت دیگر انرژی آن آن افزایش می‌‌یابد‌.
فشار هوا پس از خارج شدن از پروانه و در طی عبور از دیفیوزر به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. در واقع نقش دیفیوزر كاستن سرعت هوا و افزایش فشار آن می‌باشد.

پروانه کمپرسور ممکن است هوا را از یک جهت و یا از دو جهت بمکد. پروانه تک ورودی، به راحتی جریان را به درون مسیرهای ورودی هدایت می‌کند، در حالیکه پروانه با دو ورودی، از مکانیزم هدایت پیچیده‌تری، برای هدایت هوا به قسمتهای داخلی کمپرسور استفاده می‌کند.

ب-کمپرسور جریان محوری
در کمپرسورهای جریان محوری، هوا موازی با محور چرخنده کمپرسور، وارد آن شده و هم جهت با آن، ادامه مسیر داده و از آن خارج می‌شود.

دو عنصر اصلی کمپرسورهای محوری، روتور و استاتور آن می‌باشد. بر روی روتور و استاتور پره‌هایی وجود دارند كه به پره‌های روتور یا متحرك و استاتور یا ثابت موسوم هستند. در كنار هر ردیف پره‌های متحرك یك ردیف پره‌های ثابت وجود دارد. به مجموع یك ردیف پره‌های متحرك و یك ردیف پره‌های ثابت، یك مرحله كمپرسور می‌گویند. عموماً این كمپرسورها دارای چندین مرحله می‌باشند.

در هر مرحله هوای ورودی در ابتدا با پره‌های متحرك برخورد می‌كند. پره‌های متحرك ضمن به جلو راندن هوا، باعث افزایش سرعت و فشار آن نیز می‌گردند. هوای خروجی از پره‌های متحرک وارد پره‌های ثابت می‌گردد. پره های ثابت دارای شكل واگرا بوده و علاوه بر تصحیح مسیر حرکت هوا در جهت محور کمپرسور، سبب تبدیل سرعت سیال به فشار می‌گردد.

در بعضی از کمپرسورهای محوری، یك یا چند ردیف پره‌های ثابت با زاویه متغیر وجود دارد كه اصطلاحاً Nozzle Guide Vane (NGV) یا Inlet Guide Vane (IGV) نامیده می‌شوند. این پره‌ها در هنگام عملیات عادی با تغییر زاویه، میزان هوای ورودی به توربین را جهت ثابت نگه‌داشتن دما كنترل می‌نماید. تغییرات دما در محفظه احتراق به دلایل زیادی از جمله تغییر ارزش حرارتی سوخت، تغییر دمای محیط، تغییرات میزان بار و ... می‌تواند اتفاق بیافتد.

سرج (Surge) و استال (Stall) دو پدیده مخرب در كمپرسورها محسوب می‌گردند كه در نرم‌افزار توربین‌های گازی در این خصوص توضیحاتی همراه با انیمیشن سه بعدی ارائه گردیده است.
در كمپرسورها علاوه بر پره‌های با زاویه حمله متغیر از بلید ولوها (Blade Valve) یا بلوآف ولوها (Blow Off Valve) نیز برای جلوگیری از بروز پدیده‌های سرج و استال بهره گرفته می‌شود.
3-محفظه احتراق
در تمام توربین‌های گازی، واكنش احتراق یا آزاد سازی انرژی نهفته در سوخت، در محفظه و یا اطاقهای احتراق انجام می‌شود. در این فرایند که در فشار ثابت انجام می‌پذیرد، انرژی آزاد شده به شکل انرژی گرمایی از اطاق احتراق خارج می‌شود. در حقیقت وظیفه اصلی یک اطاق احتراق دریافت هوای فشرده‌شده از خروجی کمپرسور و انجام عمل احتراق کامل روی سوخت‌های وارد شده به آن، به شکل مداوم است.

بطور کلی یک اطاق احتراق از سه قسمت اصلی نازلهای سوخت پاش، محفظه احتراق و قطعه و یا قطعات انتقال دهنده گازهای داغ تشکیل شده است.

در هر محفظه احتراق سه منطقه قابل تشخیص است.
•منطقه مخلوط كردن سوخت و هوا یا Mixing Zone :
•منطقه اشتعال یا Combustion Zone?
•منطقه رقیق كردن گازهای ?حاصل Dilution Zone

وظیفة اصلی نواحی اختلاط و اشتعال، تشکیل و برقراری شعله و تأمین همزمان، دما و تلاطم مناسب جهت رسیدن به احتراق کامل در حضور مخلوط سوخت و هوا است. در این ناحیه، چرخش یا سیرکولاسیون در بخشی از گازهای داغ به منظور اشتعال پیوسته در سوخت و هوای ورودی صورت می پذیرد. برخی از محفظه های احتراق شامل سوئیرلر هوا (Air swirler) جهت ایجاد جریان پیچشی است. پس از مخلوط شدن هوا و سوخت توسط هوای به دوران در آمده ، شعله توسط جرقه‌زنهای ثابت و یا موقت بر قرار می شود. پس از برقراری شعله ، مخلوط هوا و سوخت بطور كامل مشتعل شده و دمای سیال بشدت بالا می رود

4-توربین
هدف اصلی در یک توربین گاز، تبدیل انرژی نهفته در سوخت‌های فسیلی به انرژی مكانیكی و كار می‌باشد. این تبدیل در قسمتی از توربین‌گاز به نام توربین اتفاق می‌افتد. در این قسمت بخش اعظمی از انرژی گازهای حاصل از احتراق گرفته می‌شود و این انرژی به محور توربین گاز انتقال داده می‌شود. در واقع، توربین قسمتی است كه بعد از محفظه احتراق قرار گرفته و وظیفه تبدیل انرژی گرمایی گازهای خروجی از محفظه احتراق را به انرژی مكانیكی و كار بر عهده دارد.

دو نوع متداول از این توربینها وجود دارند: توربینهای با جریان گردشی و توربین‌های با جریان محوری كه تفاوت اصلی آنها در جهت عبور سیال از آنها می‌باشد. در واقع در توربین‌های با جریان گردشی جهت حركت گازهای خروجی عمود بر امتداد ورود گازهای داغ و در توربین‌های با جریان محوری، این جهت، موازی گازهای داغ ورودی می‌باشد. به عبارت دیگر در توربین‌های با جریان گردشی، جریان گازها از مركز محور توربین به سمت بیرون و شعاعی می‌باشد كه باعث حركت و چرخش توربین می‌شود. در حالیكه در توربین‌های با جریان محوری، گازها در موازات محور مركزی توربین وارد می‌شوند و با برخورد به پره‌ها باعث چرخش آنها شده و سپس بدون تغییر مسیر از توربین خارج می‌شوند.

الف-توربین‌های سانتریوفوژ
این توربین‌ها در مقایسه با توربین‌های با جریان محوری، بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر می‌باشند. این نوع توربین به جهت طراحی و ساخت، بسیار شبیه به كمپرسورهای سانتریفیوژ هستند كه در بخش كمپرسورهای این نرم افزار آورده شده است.از این نوع توربین‌ها، معمولا در توربین‌های‌گاز كوچك که برای فشرده کردن سیالات گوناگون و یا سایر سامانه‌های انتقال‌دهنده سیالات كاربرد دارند، استفاده می‌شود.

ب-توربین‌های محوری
توربین‌های محوری از دو قسمت اصلی پره‌های ثابت و پره‌های متحرک تشكیل شده‌اند. توربین‌های محوری میتوانند، یک مرحله و یا چند مرحله داشته باشند. در هر مرحله از توربین، دوجزء اصلی وجود دارد كه عبارتند از: ابتدا پره های ثابت وسپس پره های متحرک. در هر مرحله از توربین ، گازهای داغ حاصل از احتراق پس از برخورد به پره‌های ثابت که به شکل نازل نیز هستند، تغییر مسیر می‌دهند و علاوه بر کاهش فشار گازهای عبور و افزایش سرعت آنها، در زاویه‌ای مناسب به پره‌های روتور برخورد می‌كنند و باعث چرخش آن می‌شوند. این چرخش باعث حركت و گردش محور توربین شده و تولید كار می‌كند.

5-اگزوز
گازهای داغ در عبور از مراحل مختلف توربین تمامی انرژی فشاری و مقدار زیادی از انرژی حرارتی خود را از دست می دهند. توربین های گازی عموما به شکلی طراحی می شوند که فشار گازهای داغ در خروجی توربین و پس از آخرین پره متحرک اندکی از فشار اتمسفر کمتر است. لذا برای غلبه بر فشار محیط و خروج از طریق اگزوز یک مجرای واگرا در خروجی توربین گاز، بین توربین و اگزوز، وجود دارد. در این مجرای واگرا با استفاده از سرعت سیال و تبدیل آن به فشار، بر فشار محیط غلبه کرده و از این طریق گازهای خروجی که دارای دمای نسبتاً بالایی هستند از طریق اگزوز به اتمسفر اطراف فرستاده می شود.?


این نرم‌افزار شامل مجموعه مباحث ذیل می باشد:
1.مقدمه
2.اصول و مبانی عملكرد
3.ساختمان و اجزاء: شامل قسمت‌های ذیل:
               ورودی هوا (Air Intake)
               اجزاء داخلی (كمپرسور، محفظه احتراق و توربین)
               اگزوز
4.سامانه‌ها یا سیستم‌ها: شامل قسمت‌های ذیل:
               سیستم راه‌اندازی اولیه
               سیستم سوخت‌رسانی
               سیستم كنترل و حفاظت
               سیستم روغن‌كاری
               سیستم شستشوی كمپرسور
               سیستم كوپلینگ
5.بهره برداری؛ شامل قسمت‌های ذیل:
               بازرسی‌های قبل از راه‌اندازی
               راه اندازی
                بارگذاری
                از سرویس‌خارج كردن
6.عیوب و نحوه تشخیص 7.تصاویر سه بعدی
8.تعاریف و اصطلاحات
9.خودآزمایی


توجه توجه                                                               توجه توجه

1. در صورت سفارش 10 بسته آموزشی بجای 150.000 تومان تنها 100.000 تومان پرداخت می نمایید (قیمت هر بسته آموزشی بجای 15.000 تومان ، 10.000 تومان محاسبه خواهد شد)

2. در صورت سفارش کل مجموعه (15 بسته آموزشی) که شامل 6 دی وی دی میباشد ، بجای پرداخت 225.000 تومان ، تنها 150.000 تومان پرداخت مینمایید
(قیمت هر بسته آموزشی بجای 15.000 تومان ، 10.000 تومان محاسبه خواهد شد)

توجه نمایید این قیمت ها در صورت خرید 10 بسته آموزشی و بیشتر میباشد و در صورت خرید کمتر از 10 بسته آموزشی قیمت هر بسته آموزشی 15.000 تومان محاسبه خواهد شد (بدلیل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز)

در صورتیکه می خواهید چند بسته آموزشی سفارش دهید ، هزینه آنها را محاسبه کرده و ...
(تومان
90.000 = 15.000*6)

درخواست خود را به ایمیل  mka.keshvari@yahoo.com  ارسال نمایید تا نحوه خرید مجموعه برایتان ارسال گردد. لطفا در درخواست های ارسالی شماره تماس ( شماره موبایل ) را نیز ذکر نمایید.

! به درخواستهای دوستان کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود ، لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید و در صورتیکه در درخواستهای خود شماره تماس (شماره موبایل) را ذکر کرده باشید علاوه بر ایمیل ، برای شما پیامک (اس ام اس) نیز ارسال می گردد.

بسته های آموزشی از طریق پست پیشتاز برایتان ارسال می گردد و 3 الی 5 روزه بدستتان می رسد و هزینه ارسال پست پیشتاز پرداخت شده است.


کلیه بسته های آموزشی بصورت پرتابل (Portable) میباشند و نیاز به هیچگونه نصب و شماره سریال ندارند.


مشاهده دمو از بسته آموزشی

بسته آموزشی موتورهای القایی(Induction Motor

هدف از تهیه محصول :

با توجه به اینکه در صنایع پتروشیمی معمولا موتورهای القایی به عنوان محرک پمپ‌ها‌، فن‌ها‌ و... مورد استفاده قرار می‌گیرند، در این نرم‌افزار برای آشنایی کافی با طرز عملکرد، نصب و راه‌اندازی موتورها، تعمیر ونگهداری و حفاظت آن‌ها مطالب مفیدی، همراه با تصاویر و فیلم‌های مرتبط ارائه شده است که در فراگیری آنها بسیار مفید می‌باشد.

بسته آموزشی موتورهای القایی

محتوا :

موتورهای الكتریكی وسایلی هستند كه انرژی الكتریكی را به انرژی مكانیكی تبدیل می‌كنند. این موتورها در چهار نوع كلی DC، آسنكرون یا القایی، سنكرون و مخصوص وجود دارندکه بسته به نوع تغذیه‌شان در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار عرضه می شوند.

موتورهای القایی یا آسنكرون سه‌فاز به طور كلی از دو بخش تشكیل شده‌اند. بخش ثابت یا استاتور و بخش متحرك كه به آن روتور گفته می‌شود.. در این موتورها استاتور به شبكه AC متصل شده و در روتور به علت عمل القا، جریان AC تولید می‌شود. هسته استاتور و روتور، مورق بوده و از فولاد مرغوب سیلیس دار تهیه‌ می‌شود. روتور موتورهای القایی سه‌فاز از نظر ساختمان بر دو نوع روتورهای قفس سنجابی و روتورهای سیم‌بندی‌شده می باشد.

باعبور جریان متناوب با فاز های مختلف از درون سه سیم‌پیچی، میدان مغناطیسی متغیری در امتداد محورسه سیم‌پیچی با فاز مختلف به وجود می‌آید. وجود این اختلاف فاز یك میدان مغناطیسی دوار در درون استاتور ایجاد كند که ‌باعث ایجاد جریان در داخل هادی‌های روتور و این جریان باعث ایجاد یك میدان مغناطیسی دیگر در داخل موتور شده که تلاقی دو میدان استاتور و روتور منجر به حرکت روتور می شود.

سرعت چرخش یك موتور القایی سه‌فاز به سرعت چرخش میدان مغناطیسی استاتور بستگی دارد. سرعت چرخش این میدان نیز به نوبه خود به تعداد قطب‌های استاتور و فركانس شبكه‌ای كه موتور به آن وصل است بستگی دارد.

یكی از مزایای موتور‌های القایی راه‌اندازی ساده‌ی آنهاست اما یکی از مشكلاتی كه موقع راه‌اندازی این موتورها خود را نشان می‌دهد، جریان بالایی است كه در لحظه راه‌اندازی از شبكه گرفته می‌شود.که از روشهای رفع آن استفاده از ولتاژ پایین‌تر در لحظه‌ی راه اندازی است. قبل از راه‌اندازی یك الكتروموتور باید مقدار مقاومت عایقی سیم‌پیچ‌ها و كابل‌های قدرت و فرمان را اندازه‌گیری ‌كنیم.

شرح مفصل مباحث فوق و ساختمان و نحوه ی نصب و راه اندازی موتورهای تک فاز و نیز مراحل حمل و نصب،آزمایشات راه اندازی ،سرویس و نگهداری ،روش های عیب یابی و همین طور حفاظت و تجهیزات حفاظتی در این نرم افزار بیان شده است.

قسمت‌های مختلف موجود در نرم‌افزار شامل عناوین زیر می‌باشد:
1- مقدمه
2- موتور القایی سه فاز
      2-1-ساختمان موتور القایی سه فاز
           2-1-1- روتور سیم بندی
           2-1-2-روتور قفسه سنجابی
     2-2-اساس کار موتور القایی سه فاز
     2-3-کنترل سرعت در موتور القایی سه فاز
     2-4-راه اندازی موتور القایی سه فاز
3-موتور القایی تک فاز
     3-1-ساختمان موتور القایی تک فاز
     3-2- اساس کار موتور القایی تک فاز
4-مشخصات فنی و عوامل موثر بر عملکرد الکترو موتورها
5-نکات مهم در حمل و نصب
6-آزمایشات راه اندازی
7-بازرسی،سرویس و نگهداری
8-تمیز کاری
9-روش های عیب یابی
10-آشنایی با روش های حفاظت
11-آشنایی با تجهیزات حفاظتی و تنظیمات آنها

خصوصیات محصول :

این محصول در 16 قطعه فیلم و مدت زمان تقریبی 70 دقیقه تهیه شده است.


توجه توجه                                                               توجه توجه

1. در صورت سفارش 10 بسته آموزشی بجای 150.000 تومان تنها 100.000 تومان پرداخت می نمایید (قیمت هر بسته آموزشی بجای 15.000 تومان ، 10.000 تومان محاسبه خواهد شد)

2. در صورت سفارش کل مجموعه (15 بسته آموزشی) که شامل 6 دی وی دی میباشد ، بجای پرداخت 225.000 تومان ، تنها 150.000 تومان پرداخت مینمایید
(قیمت هر بسته آموزشی بجای 15.000 تومان ، 10.000 تومان محاسبه خواهد شد)

توجه نمایید این قیمت ها در صورت خرید 10 بسته آموزشی و بیشتر میباشد و در صورت خرید کمتر از 10 بسته آموزشی قیمت هر بسته آموزشی 15.000 تومان محاسبه خواهد شد (بدلیل هزینه بسته بندی و ارسال با پست پیشتاز)

در صورتیکه می خواهید چند بسته آموزشی سفارش دهید ، هزینه آنها را محاسبه کرده و ...
(تومان
90.000 = 15.000*6)

درخواست خود را به ایمیل  mka.keshvari@yahoo.com  ارسال نمایید تا نحوه خرید مجموعه برایتان ارسال گردد. لطفا در درخواست های ارسالی شماره تماس ( شماره موبایل ) را نیز ذکر نمایید.

! به درخواستهای دوستان کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود ، لطفا ایمیل خود را بررسی نمایید و در صورتیکه در درخواستهای خود شماره تماس (شماره موبایل) را ذکر کرده باشید علاوه بر ایمیل ، برای شما پیامک (اس ام اس) نیز ارسال می گردد.

بسته های آموزشی از طریق پست پیشتاز برایتان ارسال می گردد و 3 الی 5 روزه بدستتان می رسد و هزینه ارسال پست پیشتاز پرداخت شده است.


کلیه بسته های آموزشی بصورت پرتابل (Portable) میباشند و نیاز به هیچگونه نصب و شماره سریال ندارند.


مشاهده دمو از بسته آموزشی

نرم افزار محاسباتي برق قدرت 14.0.520 DigSilent

نرم افزار محاسباتي برق قدرت 14.0.520 DigSilent

به همراه فايل هاي آموزشي 

قيمت : 5000 تومان

( 1 حلقه  CD )  


فیلم های آموزشی در مورد کلیدهای قدرت گازی( بریکر ، دژنکتور )_ به زبان انگليسي


فیلم های آموزشی در مورد کلیدهای قدرت گازی( بریکر ، دژنکتور )_ به زبان انگليسي

شامل : آشنایی با عملکرد و مکانیزم های قطع و وصل کلید ، خاموش کننده جرقه ، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری دوره ای  و ... 


گرد آوری: موج خزر

قيمت : 25000 تومان

( 1حلقه  DVD )



مرحله 1 :  ابتدا با شماره تلفن 09187639652 تماس گرفته و بسته خود را سفارش دهید.


بسته طلايي موفقيت در آزمون کارشناسي ارشد

کليات آزمون کارشناسي ارشد همانند کنکور کارشناسي(ديپلم به دانشگاه) است با اين تفاوت که دست طراح مقداري براي طراحي تست بازتر است.(چون منابع ثابتي وجود ندارد و هر دانشگاهي ممکن کتاب خاص خودش را تدريس کند) لذا سنجش تکميلي اميرکبير با اتکا به تجربه داوطلبان رتبه برتر سال‌هاي گذشته و نيازسنجي داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد براي آزمون در پيش رو سوال‌هاي شما را در قالب بسته طلائي قبولي آزمون کارشناسي ارشد92 (ويرايش دو بسته طلائي 91 که در آبان 90 به داوطلبان داده شده بود) پاسخ مي‌دهد.
قيمت: 47500 تومان با کسر 10 درصد تخفيف: 42700 تومان
1- چه منابعي را مطالعه کنيم آيا لازم است اين همه کتاب و جزوه را مطالعه کرد؟
2- کارنامه داوطلبان سال گذشته چه مطالبي را به ما گوشزد مي‌کنند؟
3- چه کساني بهتر است تغيير رشته بدهند؟
4- درس‌هاي سرنوشت‌ساز براي قبولي در آزمون کارشناسي ارشد کدام هستند؟
5- بعد از قبولي در آزمون مرحله 1چگونه بايد انتخاب رشته کرد؟
6- ظرفيت قبولي دانشگاه‌ها براي رشته‌ها و گرايش‌هاي مختلف کدام است؟
7- فرق کارشناسي ارشد آموزش محور با پژوهش محور چه مي‌باشد؟
8- براي کنکور ارشد کتب مرجع را بخوانيم يا جزوات و کتب کنکوري را؟
9- براي دانشجويان کارشناسي ارشدچه مقالاتي شانس آنها را در قبولي دکتري افزايش مي‌دهد؟
10- چگونه در کارشناسي ارشد بايد انتخاب رشته کرد؟
11- در مقطع کارشناسي ارشد با کدام استاد واحد درسي بگيريم و با کدام استاد پروژه بگيريم؟
12- براي دانشجويان کارشناسي ارشد جهت قبولي در آزمون دکتري تدريس و تاليف مهمتر است يا داشتن مقاله؟
13- شانس قبولي داوطلبان دانشگاه آزاد براي آزمون کارشناسي ارشد سراسري چقدر است؟
14- درس‌هاي رتبه‌آور براي کنکور کارشناسي ارشد کدام هستند؟
15- چگونه براي تافل و IELTS آماده شويم؟
16- داوطلبان مجاز به انتخاب چه رشته‌هايي هستند؟
نهايت کلام سنجش تکميلي اميرکبير تجربه 14 ساله خود را در زمينه آزمون کارشناسي ارشد سراسري و آزاد در قالب بسته طلائي که شامل موارد زير مي‌باشد به شما داوطلبان عزيزسال 92 تقديم مي‌کند.
1- راهبردها و رهنمودهاي قبولي در آزمون کارشناسي ارشد
2- توصيه هاي عملي براي کساني که خواستار تغيير رشته هستند
3-آشنايي دانشجويان کارشناسي ارشد با نحوه محاسبه امتيازهاي پژوهشي و آموزشي مصاحبه دکتري
4- مشاوره رايگان و ارايه نکات اساسي انتخاب رشته آزمون ارشد 92
5- جديدترين رتبه بندي دانشگاه‌هاي ايران
6- نتايج جديدترين رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي دنيا
7- روشهاي نوين خلاصه نويسي براي موفقيت در آزمون کارشناسي ارشد
8- نتايج رتبه‌بندي دانشگاه‌هاي علوم‌پزشکي
9- ترتيب رتبه دانشگاه‌هاي برتر کشور در رشته‌هاي علوم پايه
10- ارائه فايل متني مديريت زمان و روشهاي تست‌زني
11- بيان فرق سيستم آموزش محور و پژوهش محور
12- مطرح کردن درس‌هاي رتبه‌آور براي کنکور کارشناسي ارشد
13- ارائه فايل متني گرامر زبان عمومي
14- ارائه فايل متني لغات زبان عمومي
15- مشاوره و پشتيباني تحصيلي تا زمان انتخاب رشته
16- ارائه آخرين اطلاعيه هاي سازمان سنجش درباره آزمون کارشناسي ارشد
17- منابع معرفي شده توسط رتبه‌هاي برتر سال‌هاي گذشته
18- ارئه سرفصل‌هاي شوراي عالي برنامه‌ريزي براي مواد امتحاني
19- اسامي دروس و واحدهاي درسي ارائه شده در رشته امتحاني قبول شده
20- نحوه برنامه‌ريزي و مشاوره تحصيلي به روش سنجش‌تکميلي اميرکبير
21- آمادگي تحصيلات تکميلي براي رشته مورد نظر به صورت اختصاصي رشته شما
22- ارائه اطلاعات جهت آمادگي آزمون


قیمت: 600,000 ریال

نرم افزار محاسبات موتورها و کابل ها با Electrical Function Utility Suite


نرم افزار محاسبات موتورها و کابل ها با Electrical Function Utility Suite

در یک CD به همراه آموزش نصب

قیمت + هزینه پست : 10000 تومان

قیمت + ارسال از طریق ایمیل : 8000 تومان

www.barghshop.blogfa.com

فیلم آشنایی کار با خط گرم

در این فیلم آموزشی ضمن آشنایی با تجهیزات مورد نیاز در زمینه کار با خط گرم برق با عملیات تعمیر ،تعویض وشستشوی خطوط زنده وگرم شبکه های برق آشنا می شویددر یک دی ویدی به همراه یک هدیه

جهت خرید با شماره تلفن:09187639652ویا پست الکترونیکیmka.keshvari@yahoo.comتماس حاصل پیدا کنید


سی دی آموزشی برق ساختمان درجه یک

سی دی آموزشی برق ساختمان درجه یک

 

 

شامل

فیلم های آموزشی قسمت های تخصصی مهارت برق ساختمان درجه یک

آموزش ویدیویی سیستم درب اتوماتیک

آموزش ویدیویی سیستم اعلام سرقت

آموزش ویدیویی سیستم درب اتوماتیک

آموزش ویدیویی سیستم تلفن سانترال

سوالات طبقه بندی شده همراه پاسخ

آموزش پاورپوینت رله های قابل برنامه ریزی

*چندین سری نمونه سوالات آزمون مهارتی برق ساختمان درجه یک

*همراه سی دی آخرین تغییرات منابع وکتب درسی کاردانش وفنی وحرفه ای برق

ابتدا بسته را تحویل بگیرید سپس هزینه آنرا به مامور پست پرداخت کنید

قیمت :20000 تومان

هندبوک جامع توسعه و احداث شبکه های توزیع

سلام  "هندبوک جامع توسعه و احداث شبکه های توزیع" به همت آقای مهندس حسین حیدری نژاد آستانه تهیه شده که در این مطلب در اختیار دوستان قرار میگیرد.

این هندبوک شامل 5 فصل میباشد که سر سرفصل آنها عبارتند از:

فصل اول: شبکه های فشار ضعیف هوایی 

فصل دوم: شبکه های فشار ضعیف زمینی 

فصل سوم:  شبکه های فشار متوسط هوایی 

فصل چهارم: شبکه های فشار متوسط زمینی

فصل پنجم: پست های توزیع

 دانلود با حجم ۱۲۰KB

لینک کمکی

 راهنمایی دانلود: بعد از کلیک روی دانلود، در صفحه جدید بعد از سپری شدن ۱۰ ثانیه روی عبارت "رد کردن تبلیغ" کلیک کنید